måndag 27 april 2009

Man Utd: Ursäkta dröjsmålet

Äntligen har jag fått återupplevt den bittra fighten mellan mina kära föräldrar. United vs Tottenham!

Som de slet och drog i mig då jag va liten. Skulle mitt hjärta kopplas samman med London eller Manchester? Svaret har ni nog redan kommit fram till kan man ju hoppas.

Jag var tvungen att vänta tills idag kl 12:50 innan jag fick börja se denna drabbning på Viasat, och jag måste väl säga att det vaR värt väntan!

0-2 i baken och ingenting kändes väl speciellt hopplöst om jag ska vara ärlig Tycker de spelade en bländande fotboll, ÄNTLIGEN!
Berbatov gjorde allt rätt. ALLT! Kanske hade han fått sig en läxa efter FA-cupen senast? Eller så var han bara extra laddad inför mötet med hans förra klubb, vad vet jag? Men hur som helst så regerade han denna afton. Synd bara om Tevez, som förmodligen kommer att lämna klubben.
Men vilken upphämtning! Efter paus fanns det bara ett lag på planen. Alla såg verkligen supertaggade ut. Speciellt Scholes! Det första han gör är att satsa 125% i en närkamp som slutade i ett solklart gult kort och Tottenhamkillarna blev lite svaga i sinnet och lätt nervösa... HÄRLIGT!

Skönt även att se Cristiano "Mr. Madrid" Ronaldos glädje efter 3-2 målet. Tror ni inte han kommer stanna? Det såg nästan så ut...
Man har ju även råkat läsa lite överallt på nätet att United förhandlar med Milan om KAKA! Du, det skulle vara något, om nu no7 har tänkt lämna i alla fall. Bara att vänta och se..

Återkommer innan Champions League på onsdag!

Later

Bergman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar